anteshundar

Alla inlägg den 1 november 2011

Av anette jansson - 1 november 2011 07:45

  Tiden räcker inte till, jag vill göra så mkt men var är tiden ? Jag försöker prioritera men det hjälper inte. Jag vill åka till pappa i Sunne,men jag har så få lediga dagar, då vi har gått ner i tjänst så gäller det att ta extra dagar så att inkomsten räcker till. Det är inte billigt med tre hundar men dom är värda varenda krona.


Jag och Marina tog en härlig långpromenad i Ljungskile med omnejd igår kväll. Det var 10 plusgrader ochd ljumma vindar en helt underbar kvä'll  . Snöpinnarna blev i alla fall satta av mig jag hade två kvar när käre maken behagade att dyka upp. Skrattande sa han :nu tror du att jag är sen med flit för att slippa sätta snöpinnarna,, vad jag svarade på det är en självklarhet,,,,,,


Nu blir det en promis med daggarna och sedan i em dax för Famna projekts gruppen att träffas.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundliv !!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

High Hopes Romantic Rose

Gilliams Gold Let The Fun Start.

Flatterhaft Hiroshima MonAmour

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards